Przelacznik do zasilania

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 19:27:23 MET DST

Chcialbym miec możliwość odłączania i podłączania zasilania do dysku
twardego. Chodzi mi o coś w rodzaju przełącznika. który byłby w zatoce 3.5''
lub 5.25'' albo nawet w śledziu (PCI) z tyłu obudowy. Dokladnie potrzebuję 2
takie przełączniki. Mam 2 zestawy dysków twardych (po 2 dyski w zestawie) i
chciałbym mieć mozliwość włączania lub wyłączania tak żeby tylko jeden
zestaw pracował (był zasilany). Wiem, że można w BIOS'ie odłączyć kontroler
IDE ale dysk fizyczny, mimo że nie widać go w systemie, kręci się powodując
zbędny halas. Jeżeli ktoś słyszal o czymś takim lub wie gdzie to kupić
prosze o jakiś namiar.

Pozdrawiam

CYSTERNA++