Re: Podkręcanie Celerona 600 Mhz ???

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 17:37:41 MET DST

> Mam pytanie jak i do jakich wartości można bezpiecznie podkręcić
> Celerona 600 Mhz?

Zalezy od mozliwosci plyty glownej, serii procesora,
chlodzenia, stabilnosci zasilania i tepe...

Po prostu podnos stopniowo magistrale systemowa.
Tak dlugo, jak sie nie zacznie komp wieszac. :)

> W starym kompie moich dzieciaków dość wolno chodzą takie gry
> jak asterix i obelix XXL i NFSU a u kumpla,który ma identyczną
> kartę graficzną jak moja i tyle samo RAM-u ale procesor 700 Mhz ww.
> gry "idą" całkiem płynnie.

No nie wiem, czy te 100 mhz moze robic az taka roznice.
Albo procek kumpla to Duron, albo Twoja plyta jest na jakims
paskudniejszym chipsecie ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.

PS: Upewnij sie tez, ze masz w BIOSie wlasciwie ustawiona
magistrale dla pamieci.