Podkręcanie Celerona 600 Mhz ???

Autor: jagaj <jagajWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 15:12:43 MET DST

Mam pytanie jak i do jakich wartości można bezpiecznie podkręcić Celerona 600
Mhz?
Prosiłbym o "łopatologiczną" instrukcję ponieważ nigdy tego nie robiłem.W
starym kompie moich dzieciaków dość wolno chodzą takie gry jak asterix i
obelix XXL i NFSU a u kumpla,który ma identyczną kartę graficzną jak moja i
tyle samo RAM-u ale procesor 700 Mhz ww. gry "idą" całkiem płynnie.P.S.
Celeron 600Mhz,384 Mb RAM,GeForce 2MX400.