Re: "syczenie" chipsetu

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 16:40:04 MET DST

> płyta: asus-A7V8X-X
> chpiset: VIA KT400
>
> podczas przewijania tekstu (szczególnie w trybie tekstowym), chpiset (na
> 99%, bo trudno zlokalizować źródło) wydaje delikatne "syczenie" - bardzo
> cicho, ale zauważalnie.
>
> podobnie, aczkolwiek dużo głośniej zachowuje się przy włączonym chłodzeniu
> procesora (athlon 2.5+) przy pomocy programu athcool (na linuksie). nie
> wiem jak z innymi programami, bo nie mam możliwości sprawdzenia.
>
> czy jest to normalne zjawisko, czy coś jest nie tak? poza tym wszystko
> [...]

to znaczy ty slyszysz syczenie przy karcie ?? czy w glosnikach podpietych do
kompa ???

bo jezeli to drugie to masz cos w rodzaju przesluchów !!! jak kabelek jest zle
ekranowany to lapie inne sygnaly . moze tez byc tak ze masz jakis kabelek z byc
cienki ( i m cienszy kabel tym bardziej sieje sygal na zewnatrz ) .

kiedys cos podbnego mialem ale przy przeiwjaniu ekranu w trybie graficznym (
windows ) -- rzucalo sie na glosniki ( ale ledow slyszalne przy maksymalnym
podkreceniu dzwieku ) -- gosniki byly w monitorze moze to tez mialo jakis wplyw
na ten efekt .

mozesz zdiagnozowac zrodlo sygnalu dowolnym radiem ( ale nie takim za 3 zl z
supermarketu ) -- ktore ma zewnetrzna antene . otwierasz obudowa , wkladasz
delokantnie antene ( ale tak zeby niczego nie zewrzec ) i nasluchujesz czy
jakis dzwiek odbierany nie jest podobny do tego syczenia . dalej to juz tylko
sprawdzic gdzie sygnal jest nasilnieszy i masz zrodlo sygnalu .

moze byc tak ze masz monitor ktory nie lubi trybu tekstoweo -- i to on syczy !!