"syczenie" chipsetu

Autor: wojtek sulewski <wojteksulewski___WYTNIJ__TO_at_op.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 21:16:32 MET DST

płyta: asus-A7V8X-X
chpiset: VIA KT400

podczas przewijania tekstu (szczególnie w trybie tekstowym), chpiset (na
99%, bo trudno zlokalizować źródło) wydaje delikatne "syczenie" - bardzo
cicho, ale zauważalnie.

podobnie, aczkolwiek dużo głośniej zachowuje się przy włączonym chłodzeniu
procesora (athlon 2.5+) przy pomocy programu athcool (na linuksie). nie
wiem jak z innymi programami, bo nie mam możliwości sprawdzenia.

czy jest to normalne zjawisko, czy coś jest nie tak? poza tym wszystko
działa dobrze, temperatura na procu 43-53, system 30-31 - po prostu
ostatnio zabrałem się za wyciszanie komputera i wychodzą takie problemy ;)

pozdr.

--
Wojtek Sulewski
gg: 2087202