Re: Plyta p4p800e - dlx - pare pytan?

Autor: Grzegorz Kobylinski <grzegorz.kobylinski_at_chilan.com>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 13:12:38 MET DST

Witam, i dzieki za odpowiedz.

> Czy IAA tio jakiś driver??

Intel Application Accelerator ;-) w 845pe trzeba bylo go zainstalowac.. tam
sie ustawialo prace kanalow ide (dyskow/napedow)

> Dziwne, ale temp proca to także temp wobudowie, i mostka wszystkie na
> siebie oddziałują.

wyglada na to ze odczyt w MSI jednak byl zwalony..bo procesor w idle
potrafil pracowac z temo 26-31st a w normalnej pracy do 38st.. tutaj te
odczyty sa bardziej zblizone do prawdziwych.. ale moze sie myle ;-)

> Na pewno nie jest lepsza bo jest tylko częściowo sprzętowa a Live jest
> sprzętowy (znaczy szybszy - jest etst na tomsie)

Tez mi sie tak wydaje.. a wiec Live.. nie idzie do szuflady ;-) btw.. dziala
juz od 98 roku ;-P

> Chyba tak się nie da. Nikt tego nie poleca. Powinny być dwie takie same
> albo nawet para specjalna!
> Choć może zadziałać - ale to nic pewnego.

Rozumiem.. pytam czysto teoretycznie.. wszystko sie okaze w praniu.. narazie
sobie odpuszcze..moze sprzedam obecna kosc.. i wtedy zainwest. w 2
identyczne.

Dzieki i pozdrawiam
Grzesiek