Re: Plyta p4p800e - dlx - pare pytan?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 12:47:47 MET DST

> 1. ) Ktora wersje IAA powinienem zainstalowac skoro jak na razie nie
> korzystam ani z SATA ani z RAID. ? 3,5. nie chce mi sie zainstalowac bo
> kontroler mam wyl. w biosie.. a sersja 2,3 pokaz. brak Drivera ?
Czy IAA tio jakiś driver??

> 2.) Zastanawiam sie takze nad odczytem temp. procesora.. jest ona wyzsza o
> jakies 8stopni, anizeli na poprzedniej plycie ? pewnie jest to blad
> odczytu.. ale moze cos powiecie na ten temat. ?
Dziwne, ale temp proca to także temp wobudowie, i mostka wszystkie na siebie
oddziałują.

> 3.) Plyta posiada zintegrowana karte dzwiekowa.. podobno jest lepsza od
> sb-liva.. hmm.. jakos jestem do niej przyzwyczajony. ale moze sa gdzies w
> sieci jakies testy. jak ten uklas obciaza caly system.. itd. bo co do
> jakosci to z pewnoscia jest to "kazdemu gra inaczej"..
Na pewno nie jest lepsza bo jest tylko częściowo sprzętowa a Live jest
sprzętowy (znaczy szybszy - jest etst na tomsie)

> 4.) Obecnie posiadam jedna kosc 512MB 333.. (dziala to z p4 2,4B 533)
> chcialbym zastosowac tryb dual.. czy kupujac jeszcze jedna kosc 512.. ale
> tym razem 400.. bedzie to dzialalo w trybie dual na 333 ?
Chyba tak się nie da. Nikt tego nie poleca. Powinny być dwie takie same albo
nawet para specjalna!
Choć może zadziałać - ale to nic pewnego.

--
Mariusz