Re: Szybszy wentylator

Autor: maciek <mdorman.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 08:28:58 MET DST

Do powyższych pytań, chciałbym dołączyć jeszcze jedno. Chodzi mi o montaż
wspomnianego wentylatora do obudowy. Mam go zamiar dać jako wdmuchujący
powietrze do obudowy (w zasilaczu mam dwa, wiec z wyciąganiem powietrza jest
lepiej). Mam obudowę ModeCom Fine II (link do zdjęcia poniżej) i wlot
powietrza jak widać jest z boku, natomiast miejsce na wentylator z przodu
obudowy, mniej więcej nad gniazdami usb. Nie bardzo to widzę, skąd ten
wentylator ma brać powietrze z zewnątrz. Czy ktoś z grupowiczów ma podobną
obudowę i korzysta z wentyla nawiewającego ?

zdjęcie obudowy:
http://www.balta.pl/katalog/img/1405_1089191474_0.jpg

Z góry dzięki,
Pozdrawiam