napiecie

Autor: Tomek <Tmek222_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 23:06:42 MET DST

Witam :)
Chyba jak kazdy znudzony codziennoscia, postanowilem cos zmienic w
swoim komputerku ;) i tak mysl mi przyszla, zeby podswietlic swoja
klawiaturke, a pozniej myslalem o myszce, tylko problem pojawia sie tu
taki, ktory kabelek w myszce odpowiada za prad do niej dostarczany?:) i
jakie tam jest napiecie? i czy w ogole daloby sie pod to podpiac siakas
diode? Natomiast co do klawiatury to tam chyba sytuacja jest prostsza
bo widze swiecace sie diody takie trzy ;) tylko znow pojawia sie
pytanie jakie tam jest napiecie?:)) i czy ktos juz podswietlal sobie
klawiature/myszke?:) i najlepiej jakby moglby opisac jak to zrobil, bo
jak narazie moje plany raczej nie sa najlepsze :)

Pozdrawiam