Re: Temperatura w kompie - sposob pomiaru

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 20:11:33 MET DST

Piotr napisał(a):
> Interesuje mnie temperatura wewnatrz obudowy kompa, wszystkich podzespolow i
> sposoby jej regulacji. Czytam posty zwiazane z tym tematem i mam prosbe
> podawajcie warunki pomiarow, sam rodzaj plyty, proc, dysk, nic nie da jezeli
> nie wiem skad brana jest temperatura (soket, dioda, dodatkowy czujnik, itp),
> jak mierzona, czy komp jest zamkniety itp. Bo pozniej czytam, ze gosc ma w
> stresie 30 stopni na podkreconym bartonie i z zawisci mnie zalewa, a facet
> podaje temp. soketa przy otwartej obudowie i farelce z boku i na dokladke
> jako stres uwaza wlaczonego I Eksplorera.
> [...]
Mam plyte ASUS P4P800-VM i procesor Celeron 2.4 D320 obudowa zamknieta
bez dodatkowych wiatrakow.
Everest:
Typ czujnika Winbond W83627THF
Dostęp do czujnika ISA 290h
Nazwa płyty głównej Asus P4C800 / P4P800 / P4P8X
Płyta główna 43 °C (109 °F)
Procesor 43 °C (109 °F)
SAMSUNG SP0812C 43 °C (109 °F)

Wentylatory