Temperatura w kompie - sposob pomiaru

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 19:00:09 MET DST

Interesuje mnie temperatura wewnatrz obudowy kompa, wszystkich podzespolow i
sposoby jej regulacji. Czytam posty zwiazane z tym tematem i mam prosbe
podawajcie warunki pomiarow, sam rodzaj plyty, proc, dysk, nic nie da jezeli
nie wiem skad brana jest temperatura (soket, dioda, dodatkowy czujnik, itp),
jak mierzona, czy komp jest zamkniety itp. Bo pozniej czytam, ze gosc ma w
stresie 30 stopni na podkreconym bartonie i z zawisci mnie zalewa, a facet
podaje temp. soketa przy otwartej obudowie i farelce z boku i na dokladke
jako stres uwaza wlaczonego I Eksplorera.
pozdrawiam
Piotr