Re: 80 GB - Maxtor, WD czy Seagate?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 10:49:19 MET DST

*klimecki* napisał:

> polecam maxtory - bezszelestne praktycznie

Bezszelestne? Na pewno mówisz o Maxtorach?
W domu mam dwa: 40 GB i 80 GB (seria D740-X). W pracy mam
kilkadziesiąt Maxtorów (zarówno starsze D540-X/D740-X, jak
i nowe DiamondMax +9). IMHO to najgłośniejsze dyski z wszystkich
jakie miałem. O ile kiedyś uważałem je za jedne z najlepszych, to
teraz nie widzę w nich żadnych zalet. Grzeją się niesamowicie (w
pracy i w firmie każdy z tych dysków ma własne chłodzenie). A
najbardziej irytująca jest ich awaryjność. W każdym z nich bardzo
szybko padają sektory a dyski zachowują sprawność tylko dzięki
dużej puli sektorów zapasowych. Jeśli do tego dołożyć niczym nie
wyróżniającą się wydajność, to śmiało mogę powiedzieć: nie polecam.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/