Re: plyta glowna - co kupic?

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 10:07:21 MET DST

On 2004-10-18 08:43, robson wrote:
> [...] Upatrzylem sobie na
> allegro asusa P3B-F , 99 zl. A moze wziac ASUS CUSL2-C za 169 zl?
tyle pieniedzy za takie zabytki??

> Co radzicie , ktora plyta bylaby opytmalna dla mojej konfiguracji. Dodam ze nie
> chce zmieniac proca ani innych elementow , i za plyte moge dac max. 150-170 zl.
wiem, ze nie chcesz zmieniac procesora, ale osobiscie wzialbym uzywana
plyte AsRock K7VT2 (obsluguje pamieci SDR 100/133... nie bedziesz musial
wymieniac) i do tego uzywanego duronka w granicach 800Mhz... w cenie sie
napewno zmiescisz i przy okazji bedziesz mial sporo wydajniejszy sprzet
z mozliwoscia latwego i taniego rozbudowania do duzo wydajniejszej maszynki.

sama plyta jest tez sporo wydajniehsza od tego co proponujesz i sporo
nowoczesniejsza.

no ale to tylko moje zdanie...

--
Pozdrawiam *stefe*