plyta glowna - co kupic?

Autor: robson <rmroczkaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 08:43:14 MET DST

Witam,
kupilem ostatnio dysk samsung 80 GB, 7200 obr, 2M cache. Niestety moja plta
Soyo 6 BA +IV nie widzi go , wiec postanowilem upgradowac BIOs. Niestety , po
pobraniu plikow z sieci awdflash.exe i xxxxxx.bin ze strony producenta i
przejsciu przez procedure plyta zdechla. W serwisie chca 50 zl za jej
reanimacje (przy uzyciu programatora) , a poniewaz plyta i tak ma padniety
jeden port ATA 66 (oprocz tego ma sprawne 2XATA 33 i 1X ATA 33) , PII450 ,
grafika i muzyczna oddzielnie , postanowilem kupic nowa. Upatrzylem sobie na
allegro asusa P3B-F , 99 zl. A moze wziac ASUS CUSL2-C za 169 zl?
Co radzicie , ktora plyta bylaby opytmalna dla mojej konfiguracji. Dodam ze nie
chce zmieniac proca ani innych elementow , i za plyte moge dac max. 150-170 zl.

Pozdrawiam