Re: CICHE chłodzenie athlona XP 2500+

Autor: lstrike <lstrike78_at_op.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 23:59:07 MET DST

thin-man wrote:
> w <news:cku1e2$f1d$1@atlantis.news.tpi.pl>
> wojtek sulewski napisał(a):

> Z tego co widać na zdjęciu jest on montowany tylko do Socketa... Ja nie
> poszedłbym na takie ryzyko:-) Jest dość wysoki więc ryzyko urwania
> gniazda jest większe.
> U siebie mam Pentagram QC-80 AlCu (1800rpm), przy AMD2500+ puszczonym
> na 2000MHz temperatura na początku wynosiła 45stC, poźniej zamontowałem
> dwa wentyle do obudowy i temp spadła do 37stC.
> Także nie sam wentyl jest ważny ale jeszcze obieg powietrza w budzie.

zgadza się - ja mam noiseblocker'a - 2000 obr. i temp jest taka sama jak
przy volcano9 4000 obr z tą róznicą że zamontowałem 4 wentylatory do
obudowy. podobnie wyglada z wentylatorem na mostku - wymienilem
wentylator na radiator zalmana i temp jest taka sama bo chlodza go went.
z obudowy.

--
/lstrike
ICQ: 115749792