Re: Prośba o pomoc w wyborze monitora

Autor: Simon Bakowski <itsimonb_at_yahoo.co.uk>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 21:06:03 MET DST

"Bernard" <Bernard@somewhere.net> wrote in message
news:ckuacq$27gs$1@mamut.aster.pl...

> "Konrad Billewicz" <carolus@isn.pl> wrote in message

> Smużenie to już przeszłość. W najwolniejszych 19 widać je tylko przy
> przesuwaniu białego okna z czarnyi literami - tylko na literach. W filmach
> ani grach te 25 ms nie przeszkadza, praktycznie go nie widać.
> Spędzam przy komputerze do 16 godzin na dobę od wielu lat, i o oczy to
> akurat dbam.

Witam,
Problem mam dokladnie taki sam jak przedmowca. Moje pytanie to czy
ktokolwiek moze mi cos powiedziec na temat Dell`i- maja teraz ladna obnizke
15 % na ladne 19" i 20"
(http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?TabPage=producthigh
lights&sku=12188&spagenum=&category_id=5194&brandid=&k=&c=uk&l=en&cs=ukbsdt1
&mnf=&prst=&prEnd=&mnfsku=&orderby=&searchtype=&pageb4search=&page=productli
sting.aspx&instock=&refurbished=) ale niewiele moglem znalezc na ich temat z
ust
uzytkownikow :( dlatego nadal bije sie z myslami. Temat ktory mnie bardzo
intryguje to rozdzielczosci - w 17 standardowo jest 1280x1024 a w wikszosci
19" to taka sama rozdzielczosc (ja w tym momencie pracuje w 1600x1200 na 15"
laptopa, ale to troche z malo powierzchni oraz chce wymienic na
stacjonrany). Jak patrzylem monitory z taka rozdzielczoscia (1600x1200) to
jednak sporo w gore jesli chodzi o cene. Dlatego bylbym wdzieczny jesli by
ktos mogl sie wypowiedziec na temat Dell`i oraz tego porownania
rozdzielczosci - czy to ze maja ja taka samo wplywa gorzej na 19" ? Bo mam
takie wrazenie jak by to oznaczalo ze lepiej kupic dopracowana 17" z taka
rozdzielczoscia niz 19" gdzie wielkosc bedzie tylko fizycznie powiekszona
ale rozdzielczosc bedzie taka sama czyli praktycznie ta sama powierzchnia,
tylko troche "wieksza" w znaczeniu gabartyow elementow na desktopie.

Pozdrawiam

Szymek