Re: Rece opadaja :-(

Autor: Jan Kozlowski <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 18:20:37 MET DST

On N 17 paŸ 2004 12:26:10p ":: Solana ::"
<solanasun_no_spam_@hotmail.com> wrote in

> Ale nie uwazasz, ze to dziwne? W 16 kolorach jest OK a przy pelnych
> sterownikach i po reinstalacji systemu okreslone ikonki (zawsze te
> same) sa zamazane...

Przy 16 kolorach karta nie ma zbyt duzo do roboty - ot, wykonuje kilka
najprostszych instrukcji. Kiedy zaczyna dzialac dedykowany sterownik
uaktywniane sa funkcje, ktore poprzednio nie byly uzywane. Wtedy
ewentualne uszkodzenia daja o sobie znac.

> Problem polega na tym, ze nie mam od kogo. Wiec chyba bede musiala
> ja kupic, z zastrzezeniem, ze zwroce jesli to nie to.

Moze sprobuj w jakims sklepie lub serwisie, zeby wlozyli inna karte.
Mysle, ze nie powinno byc to jakims problemem.

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar@data.pl <=> GG: 174363           [=]