Samsung 80gb - SATA czy ATA ??

Autor: Roder <da_roder_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 17:18:35 MET DST

Witam

Jako ze moja leciwa juz Barracuda IV 80gb zapelnila sie juz pora na nowy
dysk:

Samsung SpinPoint 80 GB SP0812C (7200) Serial ATA (lub wersja ATA)

Pytania:
1) czy obie wersje sa równie ciche ? jak glośność się ma do BIV ?
2) czy kontorler SATA na Abicie NF-S2.0 nie bedzie mi "stwarzal" problemów?
3) wersja SATA jest chyba minimalnie szybsza przez NCQ ?

Nie jestem fanem dysków Samsunga odkad mialem jakas 30GB (i zalapal bady
zaraz po gwarancji) ale ta seria dyskow podobno jest szybka i cicha
No i 3 lata gwarancji. Gdy by Seagate'y SATA 7200.7 nie bylyby takie glosne
dylemat bylby inny :)

Czekam na opinie najchetniej od posiadaczy podobnego sprzetu

Pozdrawiam

Roder