Re: 1633 czy 4160

Autor: Wlodek <edwin.83_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 17:07:39 MET DST

> Moim zdaniem to tych LiteOnów i LG to nie warto nawet dotykać. Kup se
> Nec-a 3500A :)

Witam...
zaznaczylem ze wybor mam pomiedzy tymi dwoma.
Nec chociazby wizualnie mi sie nie podoba a ze jestem esteta to musze miec
sprzet nie tylko dobry ale i wygladajacy ok.
Poza tym LG jest robione przeciez na elektronice NECa z tego co wyczytalem w
sieci.
Skoro uwazasz ze nie warto dotykac tych sprzetow o ktore pytam to poprzyj to
jakimis sensownymi argumentami za i przeciw. NEC niby taki swietny...ale
dlaczego ???