Problem z plyta glowna.

Autor: Grzegorz Kobylinski <gokemon_at_poczta.fm>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 11:34:21 MET DST

Witam.

Pare dni temu pisalem o nowym coolerku i gniezdzie zasilania plyty glownej.
Kiedy juz wszystko dopasowalem i poskladalem okazalo sie ze komputer nie
startuje, a test post wykaz. uszkodzony procesor.. pomyslalem wow. jak ja to
zrobilem.. ale po kilku godzinach walki okazalo sie ze kiedy nie dociskam
coolera do plyty tylko sobie lezy na procesorze system komputer wystartowal.
;-) Domyslam sie ze orginalny intelowski cooler ktory powodowal wyginanie
sie plyty. uszkodzil jakas sciezke... i ponowne docisniecie powoduje ze
nastepuje przerwa..

I tu jest wlasnie moje pytanie czy mozna to jakos naprawic. domyslam sie ze
jest potrzebna pomoc jakiegos elektronika.. jaki moze byc koszt takiej
naprawy. Dodam ze plyta to msi(6580) 845pe max i jezeli koszt naprawy
przekroczy 100zl.. to mysle ze nie warto..

btw. zastanawiam sie jeszcze nad zmiana plyty na nowa cos na chipie 865PE..
w oko wpadl mi asus p4p800-e_deluxe.. ew. co innego byscie polecili..
priorytet to karta LAN i zlacza SATA.. DualChanel i fajnie by bylo aby miala
RAID..

pozdrawiam Grzesiek