Re: Jaki komputer?

Autor: Butcher <butcher1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 11:31:03 MET DST

> Jestem w stanie wydac 3 000 zl na nowego kompa. Jaki zestaw proponujecie w
> tej cenie, aby byl uniwersalny, tzn. do grania, ogladania filmow itp.
> Do tego wszystkiego jakis monitorek, nie jestem wymagajacy, wiec nie musi
> byc on z gornej polki. Chcialbym dolozyc jeszcze do tego odtwarzacz,
> nagrywarke DVD i CD + oddzielnie odtwarzacz CD.

W tej cenie zlozylem sobie ok. miesiac temu cos takiego (ceny teraz sa
podobne):
1) Athlon 2500+ Barton (kreci sie bez najmniejszego problemu na 11x200 i
temperatura w stress nie przekracza 50C, wiec trafilem na jakas dobra serie)
2) Epox 8RDA+ (zaj****** plyta (nie tylko dla overclockerow) - polecam,
bardzo udany model Epox'a)
3) Pamiec: Hynix D43 512 MB (Dual Channel olalem, bo chce za jakis czas
dorzucic jeszcze jedna taka kostke)
4) Na proca - Pentagram QC-80 Cu
5) Karta Sapphire Radeon 9100 64 MB 128bit (na Allegro kupilem, bo juz jakis
czas nie ma w sklepach - rozwiazanie tymczasowe, bo nie wyrobilem sie z
kasa, zeby kupic Radka 9600Pro - ten zakup odlozylem na gwiazke, a poki co
R9100 sprawuje sie naprawde bardzo ladnie - w ten cenie nie ma nic lepszego)
6) Monitor NEC FE770 (mimo zastrzezen ze strony uzytkownikow twierdze, ze to
bardzo dobry i niedrogi sprzet - poswiecajac pol wieczora na ustawienie
geometrii i reszty mozna uzyskac niemal idealny obraz)
7) Twardziel Seagate 160GB 8MB Cache ATA100
8) FDD najtansze
9) DVD Toshiba 1802 (w tej chwili kupilbym chyba cos innego, bo po fakcie
dowiedzialem sie, ze ten naped ma problemy z niektorymi formatami plyt)
10) Do tego CDRW i naglosnienie mialem od starego kompa, wiec to nie jest
uwzglednione w cenie.

Butcher