Re: o co chodzi,,,

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 11:27:30 MET DST

owad napisał(a):
> po zmianie kompa postanowilem ze poużywam karty która mam na płycie głownej
> płyta to epox 8kda3j+ z karta muzyczna to jakis realtek 97 raczej standard..
> i problem jest taki.. mam zestaw glosnikowy 5.1 creativa i... gdy używałem
> na starym kompie soundblastera live to przy odtwarzaniu muzyki pod winampem
> graly 4 glosniki + sub... a na tej karcie z plyty działają tylko 2... mam
> wrazenie ze to wina wtyczek w winampie ale nie wiem jakie byc powinny...
>
> a pozatym muzyka działa jak nalezy w filmach i grach gra caly zestaw tylko w
> [...]

Wyjść jest kilka. Oto dwa z nich:
1. Wejdź w ustawienia efektów dźwiękowych, wprowadź jakiś efekt (np.
pogłos), zapisz usatwienie pod jakąś nazwą, następnie suwakiem zmniejsz
efekt do zera, lub nie jeśli efekt Ci odpowiada i przy tym ustawieniu
powinny grać wszystkie głośniki.
2. Ściągnij najnowsze sterowniki od Realteka, te z latającą muchą :)) i
zainstaluj je. W nich jest możliwość usatwiania głośników, praktycznie
jak się chce.