o co chodzi,,,

Autor: owad <ochwatusun_at_usunmilea.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 23:57:23 MET DST

po zmianie kompa postanowilem ze poużywam karty która mam na płycie głownej
płyta to epox 8kda3j+ z karta muzyczna to jakis realtek 97 raczej standard..
i problem jest taki.. mam zestaw glosnikowy 5.1 creativa i... gdy używałem
na starym kompie soundblastera live to przy odtwarzaniu muzyki pod winampem
graly 4 glosniki + sub... a na tej karcie z plyty działają tylko 2... mam
wrazenie ze to wina wtyczek w winampie ale nie wiem jakie byc powinny...

a pozatym muzyka działa jak nalezy w filmach i grach gra caly zestaw tylko w
winampie zostaje stereo.. co zrobic aby znow graly na 2 kanalach 4 glosniki
?

dzieki za pomoc

ps.. sory za brak składni zdan ale chyba jestem podpity