Czy modem neo może zawieszać komputer?

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 09:54:43 MET DST

Witam ponownie.......

Dalej wałkuję przyczyny zwisów mojego kompa.....
Wczoraj w poście "Czy myszka może zawieszać komputer?" okazalo się że to nie
mysz optyczna robi zwiechy. Dziś sprawdzam modem neostrady Sagem F@st 800.

Pożyczyłem ten sam modem od znajomego i narazie komp chodzi ponad 9 godzin bez
zawieszenia... Ale nie chcę zapeszać :)

Pamiętam że w chwili zawieszenia się mojego kompa (opis w poście "Czy myszka
może zawieszać komputer?") nie świeciły się lampki sygnalizacyjne mojego
Sagema. Czy taki modem może mieć jakiś zwarcie, albo ma niestabilny pobór
prądu z kompa i gdy skacze w górę to komp sie zawiesza?

Czy spotkaliście się z sytuacją że modem zawieszał system i potrzebny był
twardy reset. Dodam że te zwiechy w 95% działy się na necie (no bo w sumie
więcej spędzam czasu w sieci:)), ale przy wyłączonym necie też ale rzadziej