Re: Wyciszanie PC - czym? Jaka mata?

Autor: PSYLO <psylo_rzWytnijTo_at_ToTez.o2.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 09:52:15 MET DST

Użytkownik "Bartosz Śmigaj :: Bhaarth" <smigaj@post.pl> napisał:
> Stwierdzilem, ze musze koniecznie wyciszyc swoja bude, bo po zmianie
> miejsca w ktorym stoi, halas duzo bardziej mi przeszkadza.

Jesli jestes w stanie pogodzic sie ze malym wzrostem temperatury w obudowie
(jakies 5'C) i nie chcesz wydawac takich pieniedzy na te maty to polecam
zamontowac taka zielona mate jaka sie kladzie pod panelami. Kosztuje to
doslownie grosze w sklepie budowlanym. Sa rozne wersje tych podkladow -
kazdy ma inne tlumienie dziwiekow (22dB, 28dB...).

--
Psylo