Re: Warto kupic cos takiego?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 07:15:22 MET DST

Sat, 16 Oct 2004 19:59:40 +0200, na pl.comp.pecet, Bernard napisał(a):

> O ile z pierwszą częścią się zgodzę, to z drugą zupełnie nie. Złe Samsungi
> skończyły się ok. 10 GB, te obecne są na ogół bardziej niezawodne niż
> Seagate.

Sorki, może trochę źle to napisałem, ale chodziło mi tu o napędy optyczne,
a tu Samsung raczej się nie poprawił. A że LG to badziewie, to wiem z
własnego doświadczenia.

> ??? To od mocy zależą problemy?

Nie, od klasy zasilacza. Tanie 300W = problemy.

> To można dokupić optyczną...

Dodatkowy wydatek...

> Pewnie tak, tylko że przy samodzielnym składaniu ta taniocha kosztowałaby z
> 1400 zł.

Tyle, że raczej takiego czegoś nie kupiłbyś, tylko zapewne coś lepszego.

--
Pozdrawiam
MadMan