Re: Warto kupic cos takiego?

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 19:59:40 MET DST

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:kxvr01bwyv7s$.1k76wbac5m7rc.dlg@40tude.net...

> Dyski 5.400 obrotów odchodzą do lamusa, a firmy LG i Samsung nie są zbyt
> poważane na rynku.

O ile z pierwszą częścią się zgodzę, to z drugą zupełnie nie. Złe Samsungi
skończyły się ok. 10 GB, te obecne są na ogół bardziej niezawodne niż
Seagate.

I to jest b. poważny atut.

> Zasilacz 300W po roku zacznie sprawiać problemy. Komfort pracy z tanią

??? To od mocy zależą problemy? Dobrze że żaden z komputerów, które mam w
okolicy o tym nie wie, a będzie tego ze 4 Athlony 64 i conieco mniejszego
sprzętu. Wszystkie mają zasilacze 300W bo z konfiguracji (silniejszej niż ta
opisana) nie wynika, żeby miało to być za mało.

> myszką kulkową nie jest najwyższy.

To można dokupić optyczną...

> Wyciągnij wnioski z tego, co napisałem wyżej - jedynie procesor jest wart
> uwagi. Reszta to zapewne taka taniocha, że przy samodzielnym składaniu
> kompa w życiu nie wziąłbyś jej pod uwagę.

Pewnie tak, tylko że przy samodzielnym składaniu ta taniocha kosztowałaby z
1400 zł.