Re: dobry zasilacz do kompa 1.3GHZ

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 22:14:36 MET DST

Jaroslaw Puchala wrote:

> Ja testowalem takiego Modecoma(300GT) poprzez używanie w moim kompie ;).

wlasnie zmierzam do tego, ze to zaden test;

> Konfig jaki ciągnął bez najmniejszego problemu to: Athlon 2000+, MoBo MSI 6380,
> 2x256MB DDR 266MHz, muza FM801, sieciówka, CDRW, DVD, HDD, grafa GF4Ti4200.

no ale po czym poznales ze ciagnal bez problemow?? bo samo to
ze komp dzialal i zachowywal sie "jak zwykle" jeszcze o niczym nie mowi;

myslac o testowaniu takiego zasilacza przygotowalby przede wszystkim
zrodlo zasilania o kontrolowanych parametrach /napiecie, ksztalt
napiecia, szumy w roznych czestotliwosciach, skoki, itepe/ i obciazenia
na wszystkie napiecia dostepne na zasilaczu; i na kazdym napieciu pomiar
jego wartosci; no i testujac rozne kombinacje obciazen /rowniez dynamiki
obciazen/ z roznymi opcjami napiecia zasilajacego badalbym napiecie
podawane na poszczegolnych liniach zasilajacych /a konkretnie jego
stabilnosc/; i chyba dopiero wtedy moglbym powiedziec, ze testowalem
taki zasilacz; ...ale ze komp mi na nim dziala... co to za test??

adas;