Re: Problem ze SCSI

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 16:47:42 MET DST

a nie masz przypadkiem plyty z kontrolerem typu 'intel ultra ATA storage' -
podobny komunikat mialem ze starym driverem dolaczonym na cd z plyta (w
menadzerze urzadzen nawet dysk ata mial napisane ze jest scsi podobnie jak
nagrywarka teac-a), oczywiscie nero wywalal blad zapisu bo nie mogl sie
porozumiec ze scsi sprzetem ktorego defacto nie bylo. Pomogl nowy driver ze
strony intela: plik nazywa sie intelata620_enu.exe, linka nie mam.
pozdrawiam
kp