Re: Problem ze SCSI

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 19:12:12 MET DST

Użytkownik "Bernard Wszoła" <bernard@wszola.pl> napisał w wiadomości

mam drobny problem z nagrywarka DVD nec 2500a
mam ja podpieta w obudowie zewnetrznej przez USB
i teoretycznie wszystko fajnie lecz problem pojawia
sie w momencie nagrywania plyt DVD-/+R
( CD-R i DVD-/+RW nagrywa bez problemu )
bo rozpoczeciu nagrywani takiej plytki wszystko na poczatku
jest oki ale po chwili pojawia sie komunikata
"Przerwano polecenie SCSI"
juz zmarnowalem 2 plytki ( verbatimy )
nagrywarka jest podpieta do notebooka ( Fujitsu-Siemens
Amilo Pro v2000d )

co mam robic ?? moze macie jakies propozycje
nero juz przeinstalowalem mam najnowsza wersje 6.3.1.25