Re: Czy myszka może zawieszać komputer???

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 16:22:13 MET DST

Użytkownik "adriano" <oskar74WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1d72.0000045e.41712309@newsgate.onet.pl...
> A4 Tech przez PS2 i ten no name też

Część myszy A4Tech jest sprzedawana z przejściówką USB-PS/2. Osobiście mam
taką. Przewód zakończony jest wtyczką USB, ponadto na wyposażeniu myszy była
przejściówka. Na stronach A4Techa doczytałem się, że moja mysz jest PS/2. Po
podłączeniu przez przejściówkę do PS/2 problem niejako sam się rozwiązał.
Proponuję zajrzeć na strony A4Tech i sprawdzić, czy Twoja mysz jest PS/2 czy
USB.

--
Jerzy Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez