Re: Czy myszka może zawieszać komputer???

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 15:38:03 MET DST

Niestety :( po czterech godzinach komputer zawiesił się na tej myszce no name.

Czyli to teoretycznie nie jest wina mojego A4 Techa....

Tylko ja za bardzo już nie wiem czego to może być wina....

Juz zmieniłem zasilacz na pożądnego Tagana 380W, formatowałem dysk, robiłem
Mem Testy, odinstalowałem Nortona Antyvira bo myślałem że to przez jego pracę
w tle...

Napięcia ok. temperatury ok.

Już nie wiem czego to może być wina....
Zamrożenie obrazu i trzeba albo resetować kompa, albo po resecie czasami
monitor przechodzi w stan czuwania i wtedy to trzeba wyłączać listwę.....