Re: awaria

Autor: Jacek \ <plumpixjr_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 10:21:10 MET DST

> [...] katalog documents and
> settings\ja\moje dokumenty. przy probie otwarcia otrzymuje komunikat brak
> dostepu.

Najprawdopodobniej partycja jest typu NTFS z zablokowanymi prawami dostępu
do prywatnego podkatalogu.
Szczerze mówiąc nie robiłem tego, ale wydaje mi się, że powinieneś spróbować
na drugim komputerze wejść tam z uprawnieniami administratora lub stworzyć
usera "ja" z takim samym hasłem jak miałeś na tym dysku.

Do tych co uważają to za OT - komputer to obecnie podstawowe narzędzie
elektronika :)

Jacek "Plumpi"