awaria

Autor: wawroo <tomoje_at_yahoo.com>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 09:50:08 MET DST

przepraszam ze pytam o awarie systemu ale na grupie o xp malo ruchu a mi
zalezy na czasie bo mam ograniczony dostep do sieci
mialem awarie systemu xp prof i nie moge go uruchomic. chce odzyskac
dokumenty zgomadzone na tym dysku wiec podlaczylem dysk do innego kompa jako
slave i teraz widze cala strukture katalogow ale ten na ktorym zalezy mi
najbardziej jest niedostepny. konkretnie katalog documents and
settings\ja\moje dokumenty. przy probie otwarcia otrzymuje komunikat brak
dostepu. czy jest jakis sposob, prosze pomozcie