Re: RAM awaria

Autor: Porucznik Crow <crow_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 01:10:46 MET DST

Dnia Fri, 15 Oct 2004 22:50:29 +0200, towarzysz jacenty zameldował:

> Czy nie wiecie co może być przyczyną defektów pamięci ? W ostatnim czasie
> padły mi już dwie kości DDR. W jednym slocie siedzi 128 MB DDR400, a w
> drugim 256 MB PC2100 czy jakoś tak. No i ta druga co jakiś czas siada (komp
> sie zaczyna resetować, zawieszać aż w końcu przestaje wogóle bootować)
> Zaczynam się zastanawiać czy takie pamięci mogą ze sobą współistnieć, bo
> może w tym problem ?
> A płyta główna to Abit BD7 z P4 1,6 Ghz

- przegrzewanie
- zbyt wysokie napięcie
- złe styki w slotach
- uszkodzenia mechaniczne, np. mi zdażyło się przypadkiem urwać paznokciem
malutki opornik czy coś takiego, znalazłem go, wlutowałem i działa.
- przetaktowanie

--
Pozdrawiam
# [Lusowko] Crow [PL] # http://chs.wz.cz # 5242577 # Call of Duty #