Re: JAk przeniesc system na RAID (mirror)

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 01:08:29 MET DST

> Jest w konfigu kontrolera opcja rebuild czy jakos tak.

Mam tą płytę i konfiguracje właśnie ze stripingiem, przy instalacji nie
korzystalem z natywnych driverów (zainstalowałem na ATA) i przenosiłem
Partition Magickiem. Jest z tym troche roboty, ale się da.

Dasz głowe, że rebuild zrobi z single drive NTFS, double drive
NTFS/stripe ? Może się uda, ale bez pewności bałbym się tak tego
zapuścić. Tak czy owak, jeżeli nigdzie wprost nie jest napisane, że
spełni to funkcję, której się oczekuje, sprawdziłbym na danych testowych
(przenosząc system na jakis ATA-dysk)

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl/