Re: nowe czesci do komputera...

Autor: Bartosz Waleska <combosoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 20:25:56 MET DST

</ciach>
do tego to ci celeron wystarczy a do Cad/cam to ja bym jakiegos Matroxa
zapodal :-) Mam podobna konfiguracje
   ASUS P4P800-VM
   INTEL CELERON D 320 2.40GHz (256c/533/S478/BOX)
   PAMIĘĆ DDR DIMM PC3200 (400MHz) 256MB 2szt. Dual Channel
   Dysk Samsung 80GB 7200 8MB SATA SP0812C
   obudowa Modecom FINE II BLUE 300W
   monitor 17" Iiyama VM Pro 407 HF703UT
brakuje mi do szczescia tylko grafiki Matrox P650 wydaje mi sie ze do
pracy w 2D to jest dobry zestaw

W tej chwili mam tam Matrox DualHead 450, ale nie uzywam dwoch monitorow jak
na razie wiec wydaje mi sie ze wiele sie nie zmieni. Te nowe karty maja
doscy duza wydajnosc, wiec sadze ze tak calkiem zle nie bedzie. Monitor to
21" Nec. Generalnie sie zastanawiam czy przypadkiem sie nie pokusic o ten
drugi zestaw... ale cos tak mam mieszane uczucia.
A powiedz: jak widze ten Celeron masz na 533MHz, jak wyglada wzrost
wydajnosci w pracy dual, a nie dual? Wydawalo mi sie ze to chodzi o to by
procek smigal na 800 a kosci mialy 2x400...
no i jeszcze jedno... ta plytka jest ze zintegrowana grafika, jak sie
domyslam ram dzielony czyli z 512 cos tam dales na grafe... ile dales i jak
to smiga? Kiedys sie nad tym zastanawialem (tzn. nad ta plyta), ale chyba
jednak kupie zewnetrzna grafe, skoro mam juz pieniadze...

bartek
PS. Jeszcze pytanie pozakonkursowe, aby sie upewnic: pod zadnym pozorem nie
wkladac starego matroxa do nowej plyty, prawda? Zwiazane jest to z napieciem
na szynie agp tej plyty... dobrze pamietam?