Re: zasilacz

Autor: Menel <szachutek_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 12:01:28 MET DST

>Norma to norma. Ma byc +-5% to tak jest.
> Tylko jezeli ktos nie liczy sie z koncowa cena urzadzenia moze
> przewymiarowywac elementy pomimo istniejacych umow.

to powiedz mi dlaczego komponenty korzystajace z napiecia 3.3V: ram,
chipset, AGP, dobrze, stabilnie, nie nagrzewaja sie zbytnio, działają przy
podwyższonym napieciu na 3.45V (to napiecie jest zalecane przez producenta
plyty przynajmniej mojej asus)? jest to napiecie co prawda mieszczace sie w
granicach normy (odchylenie 4,54(54)%) ale wg normy +- 5% jest przy jej
gornej granicy moze nawet ponad +-5% gdyby dokladnie sprawdzic napiecie
miernikem. zapewne wszystko zalezy od producenta i zasilacza i MoBo ktory
zaklada ze zasilacze bedzie podawal odpowiednie napiecia.