Re: problem z myszka

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 11:49:39 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Tomek w poście
news:ckn0sn$9nt$1@news.onet.pl !!!
> Na starosc myszki tu bym nie zwalal. U mnie w pracy na kompie z
> WinXP Pro English SP2 myszka tez przestaje reagowac a jest nowa.
> Dopiero wyciagniecie jej i wlozenie ponownie w zlacze pomaga
> (przy wlaczonym kompie:(). Myszka ta to jakas na PS2. Niestety
> nie wiem co jest tego przyczyna:(. Na kompie u szefa dzieje sie
> to samo. Cos musi byc z winda ale co to jak do tej pory nie
> wymyslilem. Jak ktos cos wie to tez jestem ciekaw jak to
> rozwiazac:). Tomek
Pamiętam, że na win98 jak był taki manewr z klawiaturami/myszami w
biurze (a kompy pracowały średnio 12h/dobe przy 2-3 userach), to w
sytuacji "zwisu" urządzonka po pół godzinie zjawiał się łaskawie
admin (6 ich było i nic tylko pizze żarli, albo gadali w kanciapie o
sprzęcie) i ...
... wyłączał kompa, wyjmował wtyczkę "padniętego" hardłera,
podstawiał pod usta jak mikrofon, a następnie dmuchał z całej siły.
Działało w 99,95 ;)

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***