Re: problem z myszka

Autor: Tomek <tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 01:10:10 MET DST

Witam

> U mnie przy podobnych objawach i podmianie było wsio w pariadku, bez
> względu na dogranie firmware'u.
> Ile ta myszka już żyje? Może po prostu jest już wyrobiona /
> podzespoły sie przegrzewają?

Na starosc myszki tu bym nie zwalal. U mnie w pracy na kompie z WinXP
Pro English SP2 myszka tez przestaje reagowac a jest nowa. Dopiero
wyciagniecie jej i wlozenie ponownie w zlacze pomaga (przy wlaczonym
kompie:(). Myszka ta to jakas na PS2. Niestety nie wiem co jest tego
przyczyna:(. Na kompie u szefa dzieje sie to samo. Cos musi byc z winda
ale co to jak do tej pory nie wymyslilem. Jak ktos cos wie to tez jestem
ciekaw jak to rozwiazac:).

Tomek