Re: padnieta plyta :(

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 10:02:42 MET DST

Uzytkownik "rafalm" <_niusy1_no_spam@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:cknsf7$c2p$3@news.onet.pl...

> albo ewentualnie jakies namiary na cos taniego, czy jak kupie
takiego
> Asrocka to posiedze na nim z rok?
Zalezy jakiej glebokoci jest rysa - jak masz pewnosc ze to tylko
górna warstwa, to:
Jezeli posiadasz lutownice i czujesz sie na silach polutowac
przerwane sciezki to mozesz powalczyc z plyta. Raczej w jakis
goglach powiekszajacych dla elektroników i nie_na_kacu - bo robota
dosc precyzyjna, ale da sie zrobic (na wlasne oczy widzialem).
Jak rysa glebsza to ja raczej nie pomoge...

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***