Re: Prośba o radę!!

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 12:45:27 MET DST

*damian* napisał:

> Ale czy nielepiej kupić GF niż Radeona????

Hmmm... ciężko powiedzieć. Obecnie siedzę na R9100 i czasami
przeklinam go i zarzekam się, że już nigdy nie kupię Radosława.
Właściwie w tym miejscu powinienem powiedzieć, że wszystko działa
jak należy, ale... nie powiem. Rzadko mam czas na gry, a jeżeli już
go znajdę, to najpierw muszę powalczyć ze sterownikami i łatkami,
żeby zmusić grę do poprawnego działania. Ostatecznie zawsze udaje
mi się osiągnąć upragniony cel, ale za każdym razem muszę to okupić
chwilą nerwów.

Kilka miesięcy temu składałem siostrze komputer, mający służyć jej
do pracy a jej 9-letniej córce do gier. Chcąc uniknąć niepotrzebnych
wizyt serwisowych pomyślałem, żeby kupić GF FX5600. Jak się okazało,
wybór był strzałem w dziesiątkę. Siostra kupuje córce sporo gier,
mała instaluje jedną po drugiej i jeszcze nigdy nie skarżyła się, że
coś jej nie działa prawidłowo :)

Patrząc na ceny kart, trudno będzie ci kupić w cenie do 700 zł kartę
o zbliżonej wydajności do R9600XT; podobny cenowo GeForce FX5700
zdecydowanie ustępuje mu wydajnością. Wersja FX5700 Ultra, to IMHO
przerost formy nad treścią - wydajność niezła, ale nie idzie w parze
z ceną (ok. 900 zł). Dysponując taką gotówką, należałoby już myśleć
o FX5900XT. Bardzo ciekawe mogłyby tutaj być popularne karty
Leadteka i Gigabyte-a dostępne w cenie już poniżej 900 zł.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/