Re: Zywotnosc kart pamieci typu Flash

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 12:43:09 MET DST

Użytkownik "axell" <axell@wywalto.op.pl> napisał w wiadomości
news:416e4e96$1@news.home.net.pl...

> Nie wiem jak to z tym jest ale skoro renomowani producenci np kingston
> dają 5 lat gwarancji to chyba nie ma się czym martwić.

To ze daja gwarancje nie znaczy nic o zywotnosci. Takie karty maja
przeznaczenie glownie do urzadzen przenosnych typu aparaty cyfrowe, PDA itp.
A jak taki Compact Flash zacznie pracowac jako dysk, gdzie non stop jakies
zmiany (chociazby pamiec swap) to co z tego ze daja 5 lat gwarancji skoro mi
co roku beda wymieniac karte i jestem bardziej narazony na utrate danych w
najmniej spodziewanym momencie (w porownaniu do klasycznego dysku twardego).

Dlatego pytam o praktyke jak to wychodzi w praniu.

mk