Re: życie kompa a przerwa w dostwie prądu

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 11:45:51 MET DST

peterphk wrote:

> Sama listwa ma nie wiele z ta afera wspolnego bo nie chroni ona przed
> spadkami napiecia ...
> Jaki zasilacz masz na mysli ? Bo jezeli jakas lipe tania to na pewno nie
> ma tam zadnych zabezpieczen. A skutki zaniku napiecia moga byc bardzo

A czy jest mozliwe w sytuacji ktora opisales ze bedzie psul sie dysk twardy?
Nie jestem pewien czy to ma miejsce u mnie ale popsul mi sie dysk z miesiac
temu, tzn po wlaczeniu komputera dziala ale po jakims czasie pol godziny do
godziny komp zawiesza sie. Na innym dysku nie mam tej sytuacji wiec cos z
dyskiem nie tak. S.M.A.R.T pokazuje ze dysk zepsuty.

A dzisiaj mam problem z innym dyskiem, nie chcial mi komp bootowac. Czy to
moze byc spowodowane wadliwie dzialajacym zasilaczem?

pozdrowienia
globi