dziwne karty grafiki

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 10:45:10 MET DST

Witam!

Mam taki nietypowy problem. Kupilem na allegro karte grafiki Radeon 8500
taktowana 250/250. Jest to prawdopodobnie oryginalny Radeon czyli
wyprodukowany przez ATI. Jednak poniewaz sprzedawca powinien byl przyslac
mi karte taktowana 275/275 to reklamowalem ja. Przyslal mi druga, ta lekko
sie rozni i nie jest to chyba oryginalny produkt ATI.

Po uruchomieniu testow 3dMark 2001 okazuje sie ze pierwsza (wolniej
taktowana) osiaga 6300, a druga 5950!! Zglupialem. O czym to swiadczy? Czy
jest mozliwe zeby karta szybciej taktowana miala nizszy wynik? Wyglada tez
na to, ze czlowiek ktory sprzedaje te karty prowadzi firme ktora naprawia
karty grafiki. Czy jest zatem mozliwe ze do tej drugiej wlozyl np. jakies
gorsze czesci ktore tak ja spowalniaja??

Prosze o komentarz, nie jestem elektronikiem i cala sprawa wydaje mi sie
dziwna.

dzieki
globi