Re: wiatraczki

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 01:00:17 MET DST

Użytkownik "Mancer" <mancer@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ckk799$5d8$1@inews.gazeta.pl...
> Erek <XXXerek@interXXX-c.pl> napisał(a):
>
> Tyle że jeśli ktoś ma _normalną_ obudowę chieftec, z _normalnie_
> zamontowanym dyskiem to może tego "szumu" nie usłyszeć (taki
> dysk robi znacznie więcej hałasu). Ja mam wszystko tak wygłuszone,
> że przy pracujących 3 kompach w pokoju słychać jedynie
> szum.... wody krążącej w kaloryferze ;-))

Nie wiem nic o dysku bo go nigdy nie słyszałem, A co to temperatury w
obudowie to trzeba je trzymać na odpowiednim poziomie. Jak masz 2
wiatraczki wdmuchujące i w sumie 4 wydmuchujące to przy ich małych
obrotach i tak jest niezły przeciąg. Powietrze z GPU wylatuje na zewnatrz
dzieki VGA Silencerowi więc zostaje tylko procek który się zbytnio nie
grzeje . U mnie to Athlon 1700 XP @ 1,45 V. Nwet jak do przekręce na
12,5x166 @ 1,6 V to suzm się nie zwieksza pomimo tego że temp w obudowie
jest większa o 3-4 stopnie pod obciążeniem. Bierz te wiatraki bez namysłu.
10 zeta za sztukę to jak za darmo.

--
pozdrawiam
Merlin