Re: wiatraczki

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 23:38:49 MET DST

Erek <XXXerek@interXXX-c.pl> napisał(a):
> Dodam, że ich cena to już tylko 10 PLN za sztukę (ALLEGRO). Też takie
> mam (w sumie 4 sztuki) i potwierdzam, że są niesłyszalne.
> Pozdrawiam.

A IMHO huczą strasznie ;-P

Tak naprawdę wszystko zależy od temperatury. Zaraz po włączeniu są
praktycznie niesłyszalne z 20cm. Ale z czasem się rozkręcają :(
Ja mam je dodatkowo przykręcone przez "fan mate".

Tyle że jeśli ktoś ma _normalną_ obudowę chieftec, z _normalnie_
zamontowanym dyskiem to może tego "szumu" nie usłyszeć (taki
dysk robi znacznie więcej hałasu). Ja mam wszystko tak wygłuszone,
że przy pracujących 3 kompach w pokoju słychać jedynie
szum.... wody krążącej w kaloryferze ;-))

--
Wojciech "Mancer" Przybysz