Re: Problem z zakupem zasilacza (niby banal ale..)

Autor: kfresa <w.s_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 18:12:59 MET DST

j.r wrote:
> Poniewaz moj codegen zaczal mi dzialac na nerwy (jest ciuchutki i wszystkie
> napiecia trzyma .. no moze poza 5v - daje ostatnio coraz mniej - i doszedl do 4,
> 67- 4,72) postanowilem go wymienic .

Tym napieciem bym sie zbytnio nie przejmowal. Norma ATX dopuszcza
wahania +- 5%. 0.28 to co prawda 5.6% ale znajac zycie na plycie tez sa
jakies niewielkie stabilizatory (jak sie myle to prosze o poprawienie)

> No i czy warto ladowac w PFC (aktywne?)

Za PFC nie doplacaj - nie warto. Z twojego punktu widzenia niczego nie
zmienia brak/obecnosc PFC. To bajer, ktory _TYLKO_ za darmo mozna wziasc
(przyczyniasz sie do ograniczenia zaklocen w sieci)

Pozdrawiam

--
Wojtek