Re: Problem - procek+p³yta?

Autor: Greg McRazy <a.czy_at_wazne.to>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 14:28:37 MET DST

U¿ytkownik gg napisa³:

> Witam
> Przeoczy³em Twój post tutaj :).
> Trochê ma³o danych.
> Kto instalowa³ system? Firma komputerowa czy Wy? System by³ klonowany na

System instalowali¶my sami. Bez klonowania. Przy magistrali 133 wywala
siê instalator Windy (trwa sprawdzanie konfiguracji sprzêtowej i
zwiska). Jedyny sposób na zainstalowanie systemu to przestawiæ
magistralê na 166.

> wszystkie kompy ? Nie próbowali¶cie wrzuciæ SP2 na który¶ z nich?
> Wgrany jest tylko SP1 czy wszystkie poprawki jakie sugeruje M$ oprócz
> oczywi¶cie SP2.

Nie wgrywali¶my ¿adnych uaktualnieñ. Dziwne jest zachowanie, które
opisujê wcze¶niej. W tej chwili robimy podmianê procka, ¿eby sprawdziæ
czy bêdzie chodzi³ na wy¿szym. Na stronie asrocka znalaz³em, ¿e ta p³yta
obs³uguje celka D ale narysowana specyfikacja zaczyna siê od 2,4 GHz a
my mamy 2,26GHz.

> Próbowali¶cie przeinstalowaæ system od zera na jednym kompie ? - co siê
> dzieje bez SP1?
> Wsio wgrane z p³ytki dostarczonej do Asrocka? (chodzi o chipset - chocia¿
> tu nie jestem pewien zy co¶ tam jest potzrebne ba ja zwykle mam zestaw
> via+Athlon).

Asrockowe sterowniki do p³yty wgrane i nie ma konfliktów sprzêtu.

--
Pozdrawiam
Greg McRazy