Re: Problem - procek+p³yta?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 13:50:44 MET DST

U¿ytkownik "Greg McRazy" <a.czy@wazne.to> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ckipk4$8k5$2@nemesis.news.tpi.pl...
> System zamyka siê i nie uruchamia ponownie. Problem jest taki, ¿e kupi³
> 4 takie kompy do kafejki (nie wiem co go napad³o) i w ka¿dym jest ten
> sam objaw. Wgralismy najnowszy bios i bez zmian. Jakie¶ sugestie?

Witam
Przeoczy³em Twój post tutaj :).
Trochê ma³o danych.
Kto instalowa³ system? Firma komputerowa czy Wy? System by³ klonowany na
wszystkie kompy ? Nie próbowali¶cie wrzuciæ SP2 na który¶ z nich?
Wgrany jest tylko SP1 czy wszystkie poprawki jakie sugeruje M$ oprócz
oczywi¶cie SP2.
Próbowali¶cie przeinstalowaæ system od zera na jednym kompie ? - co siê
dzieje bez SP1?
Wsio wgrane z p³ytki dostarczonej do Asrocka? (chodzi o chipset - chocia¿
tu nie jestem pewien zy co¶ tam jest potzrebne ba ja zwykle mam zestaw
via+Athlon).

--
pozdrawiam
P.